Friday, December 26, 2014

5 Tips sebelum memilih untuk memasang Tingkap Cermin

Jika anda telah memutuskan untuk memasang aluminium tingkap untuk rumah anda, terdapat beberapa perkara penting yang anda perlu tahu sebelum anda bermula. Hanya ikuti lima tips untuk memilih tingkap aluminium hak yang sesuai dengan rumah anda.

1. Satu lagi faktor penting apabila anda mula membeli-belah untuk aluminium tingkap adalah memastikan bahawa anda mempunyai reka bentuk yang dikehendaki. Sebab utama mengapa ini adalah penting kerana anda mahu tingkap aluminium baru untuk berfungsi dengan baik dan meningkatkan kecantikan senibina rumah anda. Secara amnya, terdapat tiga jenis kegemaran Reka Bentuk Aluminium Tingkap: Tingkap gelongsor, Casement Window dan Top Hung Window.

Reka bentuk yang paling popular adalah tingkap aluminium gelongsor. Panel tetingkap slaid di sepanjang trek aluminium, menyediakan pembukaan yang licin dan menutup tindakan. Kebolehpercayaan, kekuatan dan ciri rolling licin adalah aspek penting dalam tetingkap gelongsor. Tetingkap gelongsor adalah elemen reka bentuk yang fleksibel yang membolehkan anda untuk membuat suasana indah yang mencerminkan gaya hiasan anda.

Tetingkap Casement sentiasa menambah pesona dan watak bagi rumah yang indah. Ramai pemilik rumah memilih untuk tingkap tingkap, kerana ia menggabungkan terlihat baik dengan fungsi. Dengan tingkap tingkap, anda boleh membuka kawasan keseluruhan tetingkap untuk menikmati angin.

Tetingkap atas-hung pujian mana-mana rumah dan sering dipilih kerana reka bentuk kerja mereka. Top-hung tetingkap adalah sesuai dalam keadaan di mana perabot atau dapur bangku mencegah akses mudah ke tingkap. Ia datang dengan engsel dikendalikan rantaian lancar bagi membolehkan anda untuk mengawal selia pengudaraan walaupun hujan.

Selepas menimbangkan semua ciri-ciri di atas, anda akan mempunyai idea yang lebih baik di mana reka bentuk untuk dipilih. Jika anda tidak mempunyai reka bentuk yang betul, maka anda berisiko untuk memasang tingkap aluminium salah dari segi penggunaan operasi dan kecantikan estetik.

2. Satu lagi pertimbangan penting untuk memasang tingkap aluminium anda membuat keputusan mengenai yang pembekal anda perlu memerintahkan tingkap ini dari. Ia adalah penting bahawa anda membeli daripada pembekal yang bereputasi kerana mereka menyediakan tingkap aluminium berkualiti unggul dengan perkhidmatan yang cemerlang. Seorang pembekal yang baik akan dapat memberitahu anda mengenai manfaat tingkap aluminium, tempoh penghantaran dan untuk mengesyorkan tingkap yang paling sesuai untuk rumah anda. Jika anda memastikan bahawa anda telah memilih pembekal yang betul, maka anda akan menjadi halus.

3. Anda tidak perlu bersusah-susah dengan mengukur dengan tepat semua yang pelbagai saiz setiap tetingkap aluminium di dalam rumah anda. Semua yang anda perlu lakukan adalah menghubungi pembekal, memastikan bahawa anda menerima sebut harga tanpa kewajipan dan memberitahunya kuantiti dan reka bentuk pilihan bagi tetingkap anda.

4. Daripada merumitkan proses pemasangan aluminium tingkap dengan melantik beberapa kontraktor, cuba cara ini: Meminta pembekal tetingkap untuk membekalkan dan kemudian memasang tingkap aluminium untuk anda. Malah, jika anda meminta perkhidmatan pemasangan, maka anda akan mendapati bahawa itu layak untuk duduk dan membiarkan pedagang profesional mengendalikan kerja.

5. Adakah anda dianggap pesanan disesuaikan aluminium tingkap untuk rumah anda? Ia tidak sesukar yang anda sangka. Apa yang perlu anda lakukan adalah membincangkan keperluan anda dengan pembekal anda. Custom dibuat tingkap adalah seperti individu seperti anda, yang dibuat kepada reka bentuk anda sendiri untuk sempurna sesuai dengan gaya seni bina rumah anda. Bentuk tingkap aluminium Custom memberikan anda peluang untuk mendapatkan kreatif dengan reka bentuk tetingkap anda.

Jadi, jika anda benar-benar ingin membuat kesan dramatik pada kedua-dua bahagian luar dan dalaman rumah anda, ikuti 5 tips untuk memasang tingkap aluminium hak untuk rumah anda.
Google Translate for Business:Translator Toolkit

1 comment: